Amedeo
SYMBIOSYS OF
PURPOSE & STYLE
Follow us

Paieška

Irmos Leščinskaitės paroda

Akimirkos iš Irmos Leščinskaitės parodos, vykusios Compensa koncertų salėje

Menininkė Irma Lešinskaitė paveikslą gali nutapyti, o gali sukurti erdvėje derindama jau nutapytus kūrinius ir aplinką. Tapyba autorei tampa nesibaigiančiu montažu ir koliažu. Visi jo fragmentai yra lygiaverčiai: drobės, daiktas ir nuo jų atsispindinti šviesa. Statybiniai pastoliai, karutis, silikoninės ir natūralaus kaučiuko gumos, poliuretanas, kilimas, netgi kibirai ir jų forma, spalva yra instaliacijas papildantis veiksnys.

 

Tapyba ar netapyba – iššūkis, eksperimentas, ar..? Kiek komentarų, tiek ir vertinimo variantų. Kuris teisingiausias? Kas autorei aktualiausia, o mums įdomiausia? Vieni turbūt pultų ieškoti instaliacijos logikos – kas čia ir iš ko viskas padaryta? Kiti pasakytų – tapyba tapo architektūra, o trečiam patiktų savarankiškas meno salos formavimasis salės erdvėje ir kūrinius kuriantys kūriniai.

Teksto autorius
Menotyrininkas Ignas Kazakevičius